Ósme życie (dla Brilki) tom I

581 stron

Kiedyś przeczytałam, że książka jest świetna, w związku z czym umieściłam ją na mojej BOOK-liście.

Zobaczywszy dwa tomy na półce u mojej warszawskiej kumpeli, pożyczyłam ją natychmiast, przy okazji wizyty u niej w 2021 w lipcu.

Następnie pożyczyłam ją wszystkim i przeczytali ją wszyscy z wyjątkiem mnie 😊.

Ale, że chwilę przed końcem roku postanowiłam przeczytać wszystkie pożyczone książki (zamiast robić nowe listy 😉) to ruszyłam.

Bardzo ciekawa powieść, bardzo ciekawa historia, świetnie skrojone postaci, a to, co ich łączy i zawiłości tych połączeń – jeszcze lepsze.

Jest to opowieść o gruzińskiej rodzinie Jaszi na przestrzeni burzliwego XX wieku.

Wszystko zaczyna się od utalentowanego mistrza wyrobów czekoladowych, jego słynnej i (niebezpiecznej!) czekolady oraz jego czterech córek.

Historia się plącze i rozplątuje, przyspiesza i zwalnia, komplikuje się i wyjaśnia, a wszystko to w szalenie w niełatwych czasach.

 Świetna powieść.

Ruszam z tomem II 😊

Dodaj komentarz